Wednesday, April 21, 2010

kami punyai kawan yang ramai..first time dalam hidop kitorang ade kawan yg ramai camni..
bayangkn dalam 1 geng yg mpunyai quantity yg besar seramai 15 orang boleh jadi 1 kepala..
unik x kitorang???

aku nk perkenalkn sume kawan2 baek aku yg boleh bawak ke mati same2:

1.Ashraf Azri (Acap Panjang/RAff)
2.Amirul Ashraf (Acap Pendek)
3.Amirul Ashraf (Acap Hot/cullen)
4.Naqiuddin Fazzry (Botak/Q)
5.Alif Fikri (ker/gemok/bapak)
6.Matul Aesya (stacy)
7.Norazwan (Wan/Tam)
8.Nadzirah Zawawi (NAdz)
9.Aiman Izzat ( Cirr/Aiman)
10.Muhammad Syahir (caher/penyu1)
11.Ku Hisham (ku/Penyu 2)
12.Mohd Amirul (Atokz)
13.Muhammad Hisam (Sam/Panda)
14.Muhammad Iqbal (Iqbal)
15.Zulhisyam Zaibuddin (Trump)

mereke pernah menjadi ahli kepada kamar B120 satu mse dlu..
aku dh angp dorg ni legend!!!
sbb spe yg pernah lepak kat bilik aku dikire org yg sangat hebat..

susah sng aku bsame mereke..aku boleh bunuh sape yg mcederai mereke..aku lbh sayang dorg lbh dari diri aku sndri!!!!
ni sume kawan2 yg aku sanjung sampai ble2!!!!!

No comments:

Post a Comment