Monday, March 22, 2010

Crime Scene Investigation!!!!

WEYH!!!!!
serius best do semalam!!!
aku ngan 4 orang lagi membe aku tergerak ati nk gerak 7E Bangsar malam semalam.
tepat pade pukul 3 pagi kitorang ger la pe lagi..
sampai je sane, cam bese la beli bihun singgit lapan ngan air vanila coke..
igt kan nak tsadai jap kat 7E tu sbab nak makan bnde 2..

sekali gua cakap lu,
ade lak orang mati dpan mate kitorang..!!!!!

igtkan brader 7E begurau late nite ngan aku..
sekali btol la sial..
dpan mate gua nampak sekujur badan tersadai mati depan kedai 7E tu..
tp yang mati 2 biarkan la an..
bende dah jadi kn..
sape suroh sndri cari masalah sampai boley mati an..
padan la mke ko!!!

yang idop mesti la kene troskan idop kan..
adat la tu..
ape lagi kitorang pown cam bese la..
makan la bnde yang dh dibeli tu..
yang best nye,kitorang makan sambil menyaksikan polis cawangan Bangsar bwat keje dorang..

perrgghhh sedap gua kate lu..
lagi2 ade orng mati lak 2 depan mate..
makin sedap aku rase bihun aku tu...!!!
Sepanjang PASUM ni la bnde yang paling extreme kitorang bwat kot..
mntak2 la ade scene yg lagi best nati!!

Moral of the story:
jangan kuar malam2...
nati nmpak bnde yang anda x snggp lihat..
bagi yang hati kering cam kitorang ok la,
tp yang ati taman 2 jangan la ye amalkan bnde cam ni..

k adios!!!

Mr Rie

4 comments:

  1. huhh mcm cite csi jek aku dengar XD


    jijie

    ReplyDelete
  2. nie kjadian btol ni jijie..ko bkak la mne2 surat khbar..
    ade kot cer nie!!

    ReplyDelete
  3. ler...junior PASUM rupanya....aku batch PASUM 2002/2003..tapi amik sains hayat... :)

    ReplyDelete
  4. haha yeke? alaa aku cam da belurun tak bace paper wohhh :)

    ReplyDelete